zaterdag 16 juli 2011

Ik recykleer!


Voor iedereen die graag iets nieuws van iets ouds maakt: doe mee en recykleer! Bij Boomie kun je er alles over lezen. In september komt er zelfs een recykleer veertiendaagse. En vergeet vooral niet op de recykleer-flickrpool te kijken!

Een paar recykleervoorbeelden uit de maarnietvangrijskast:


Rokje gemaakt van prachtige vintage stof (een rok van mijn schoonmoeder!) en restje gele tricot.



'Bertjurkje' gemaakt van oud damesshirt en romper (mouwen).




Twee nachthemdjes/jurkjes gemaakt van oude T-shirts. Nog sneller dan een supersnel jurkje: hals, zoom en mouwen zijn namelijk in tact gelaten. Je legt een bestaand jurkje of shirtje op het T-shirt, tekent het af en naait de naden dicht. Zo makkelijk kan recykleren zijn!

4 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk dat je in mijn Pipowagen was! En grappig om te zien dat je het kersenstofje in een rokje hebt verwerkt. Wat ziet het er super uit! Ik ben sowieso onder de indruk van wat je allemaal maakt!
    Ik ga nog eens even verder snuffelen bij je :-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat 'Bert-jurkje' is hartstikke leuk, zeg!

    Groetjes,
    Montserrat
    geensteekjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen