zondag 6 november 2011

Count your blessings

We genoten afgelopen week van echte wintertijd-binnen-blessings.






Hutjes bouwen in huis (en daar dan een dutje in doen), maillots, toverdrankjes maken, overwachte cadeautjes (waaronder een superlief maarnietvangrijs-portemonneetje van MiM's Tasjes!), een opgeruimde, uitgemeste stoffenkast.

Maar natuurlijk waren we ook heel veel buiten te vinden, in de zon!




Meer zegeningen bij: 
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey

14 opmerkingen:

  1. Ja zo'n indoorweekje was het wel! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n indoortent! En wat was het nog weer lekker buiten he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd weer een gezellig gezicht he die maillotbeentjes...en hutjes bouwen! Zóó leuk ;)

    Ik zag op 1 foto de titel van een boekje waar uiteraard mijn oog zo plop op viel --> ik als nog niet fervente haakster/breier had daar natuurlijk nog nooit van gehoord...maar na even googlen..weet ik er nu meer van...THANKS :)..heb ik weer fijn wat erbij wat ik op mijn verjaardagslijstje kan zetten ;)

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's alweer.. vooral de maillotbeentjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede week. En leuke foto's ook deze week(net als iedere week)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk! Ik krijg spontaan zin in een dutje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige plaatjes en 't was inderdaad een zalig weertje afgelopen week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat was t heerlijk hè in de zon van de week.
    Zo schattig die blauwe beentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fijn zo'n week met tenten bouwen en door de bladeren rennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een heerlijke week! Prachtige foto's weer... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen