zaterdag 28 april 2012

Lomo-saturday




Meer lomo bij:

16 opmerkingen:

  1. En dat was de schaduw van euhm een zeer dikke plooimeter???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, weet je wat ik serieus eerst dacht, dat iemand dat met graffiti had gedaan. Ach ja, ik en mijn fantasie. :P
    Leuke plaatjes hoor. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vandaag? Dus jullie hebben de zon gekregen! Hier alleen regen en geen tijd om Lomo te doen/zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier regen regen regen...en ik zag dat je bij Sil de give away hebt gewonnen...Gefeliciteerd! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor...lomo saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook regen regen regen.... deze foto's zijn niet van vandaag!

      Verwijderen
  5. Wauw! Wat hebben jullie mooi weer! Hier komt het bakken uit den hemel..oh nee, tis nu ff droog ;-)
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, deze zijn buitengewoon gaaf, met die schaduwen! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaafe foto's!!! Errug leuk!! Fijn weekend!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een super foto!!
    (en mss ga ik het nog doen ook dat van die haarband hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaa, doen! Volgens mij past ie wel bij je, niet dat ik je ken natuurlijk, maar afgaande op je blogfoto's. ;-)

      Verwijderen