zaterdag 16 juni 2012

Neon voor iedereen

Wij lopen sinds vandaag allemaal in neon...
Op papa na trouwens.
Misschien heeft iemand nog een idee na dit bericht? ;-)

Bij Bien en Zaanse Zolder zag ik van die leuke neon stofjes,
gekocht bij Action. Dus vandaag ging ik daar ook eens kijken
en nam twee neon tuniekjes mee.

Ik knipte de onderkanten af en naaide die aan elkaar
tot een zomerse col voor mezelf.



Daarna maakte ik voor beide dames een rokje
van te kleine jurkjes die nog in de kast lagen.
De gesmockte bovenkanten van de neon tuniekjes gebruikte ik als boorden
en de bandjes als strikjes.







En de superleuke hemdjes die dochterlief op de onderste twee foto's draagt,
stuurde Sylvia zomaar op! Dank je Sylvia, erg lief!!

29 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat ze die tops nog hadden, jippie, je hebt er echt leuke dingen mee gedaan. Je kol is super en de rokjes zijn helemaal geweldig geworden. En heeeee wat zie ik daar een gezellige leuke hemdjes ;-)
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm volgens mij moet ik ook weer naar de Action als ik dit zo zie :) Echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi woord... recykleren! jullie vallen lekker op met z'n drietjes, nu papa nog... neon onderboks die boven een jeans uitpiept? lijkt me leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vindingrijk weer! Leuk gedaan en de topjes zijn ook schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och, wat mooi weer. En die col: leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurig allemaal!
    Van zo'n tuniekje valt vast wel een boxer te maken en anders toch minstens een stropdas. Overigens verkoopt (weet niet zeker of ze het nu nog hebben) de Action ook veters in Neonkleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och wat ziet dat er lekker knal uit! fantastisch :-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben niet zo van de neon maar wat een geweldige rokjes weer!! Ik heb vandaag mijn naaimachine gekocht (IKEA) en ben fanatiek begonnen met een kadootje voor Tante. Een haaknaalden etui. Hopelijk binnenkort ook Veel Rokjes voor Het Meisje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are just so cute and fun! I love them. :) Thanks for stopping by my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh die col!!!!!
    Ik heb voor mijn eigen rokje ook de boven kant gebruikt echt top gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ships daar had ik nog naar willen kijken vandaag bij de action. Mmm volgende week nog maar eens gaan (wat een straf ;)). Ik was vandaag af aan het rekenen en achter me kwam een vrouw met een groot boeddhahoofd (niet op haar hoofd hihi) en wowww. Ik de hare laten scannen en betaald en de winkel ingesjeesd voor mijn eigen boeddhahoofd... En bij de kassa realiseerde ik me opeens van "uhm past die wel in mijn fietstas ?!", maar het is gelukt! Ik had al een hele zak van de action vol met kleding van de kringloop en een mooi lampje...maar heb alles in mijn fietstassen gekregen (ik heb gelukkig grote fietstassen;)).
    Thanks voor de inspiratie alhoewel ik geen klein grut meer heb en zelf niet van cols hou (engtevrees krijg ik ervan...zal wel iets uit een vorig leven zijn...hihi).
    Warme creatieve groetjes van Susan die weer eens niet kan slapen...stuiter stuiter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaaauwie. ik moet 1. Naar de action en 2. Echt leren naaien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook fan van de action, ze hebben alles, ALLES!!
    Altijd weer leuk om wat rond te snuffelen, ik kan het niet laten tape te kopen, en poesieplaatjes, en garen...
    Ik ben een beetje jaloers op jou en je recylkeerdrift! Ik moet nodig de band met mijn naaimachine herstellen, hoewel ik geen kleine kindjes heb om mooie rokjes voor te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhhhh I love neon hihihi
    Schitterend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. om blij van te worden die kleurtjes. Leuke dingetjes heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amai amai, schoon!!! Echt vrolijke rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dat weer crea gedaan! En je meiden zijn inmiddels volleerde modellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so cute,thanks for sharing!
    www.blissfulsewing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh my word!!! Not only is your little model the cutest but these skirts are SOOOOOOOOOOO fab! LOVE the neon colors. Great job! Visiting from Rae Gun Ramblings and would LOVE for you to link up to my fashion party!

    Kara
    www.mineforthemaking.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk gedaan, ik ga dat ook een keer proberen :) bedankt!
    groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love neon! Thanks for sharing on Recycled Fashion Finds!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. These are so cute! I love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen